عملکرد خیره کننده خسوس در دیدار مقابل اینتر
خسوس دروازه بان سوم رئال مادرید که فصل گذشته حتی یک دقیقه هم بازی نکرد دیشب در برابر اینتر 45 دقیقه به میدان رفت و عملکرد عالی را از خود به جای گذاشت .

خسوس 26 ساله دیشب از دقیقه 45 به جای دیگو لوپز به میدان آمد . این در حالی بود که تیم اینتر در نیمه دوم کمی بهتر و تهاجمی تر بازی می کرد و روی دروازه رئال مادرید خطر ایجاد می کرد . اما خسوس روی تمامی صحنه ها مطمئن ظاهر می شد و بدون اشتباه مثل یک دروازه بان با تجربه عمل می کرد .

در دقیقه 68 بازیکن اینتر شوت دیدنی را به سمت دروازه زد که با واکنش عالی خسوس مواجه شد . 10 دقیقه بعد ضربه بازیکن اینتر که در محوطه جریمه زده شد را دفع کرد و روی ریباند همان توپ مثل ایکر کاسیاس عمل کرد و با مهار ضربه دوم بازیکن اینتر صحنه عالی را خلق کرد .

بازیکنان اینتر چند حمله و شوت دیگر روی دروازه رئال داشتند اما خسوس خوب و مطمئن ظاهر می شد و روی این توپها واکنش نشان می داد . او در ضربات پنالتی هم خوب کار کرد و یکی از ضربات پنالتی را هم مهار کرد تا در پایان 45 دقیقه حضورش در رئال مادرید عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد .

این محصول آکادمی قطعا در پایان تابستان رئال مادرید را ترک خواهد کرد اما هنوز آینده او کاملا مشخص نیست و با درخشش در بازیهای پیش فصل می تواند نگاه باشگاههای خوب را به خود جلب کند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: خسوس ,

تاريخ : دو شنبه 6 مرداد 1393 | 13:31 | نویسنده : etrisa |